I need you by my side.

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev.
vet att jag är dålig på det men ska försöka bli bättre iallafall.
hade body balenc eller vad det heter igår.
& gustav tog sig sovmorrgon.
haha, jag var nog bäst på alla olika ställningar.
& jonna älskade då jag vikade på min sexiga rumpa.
idag på samhällen ville bernad prata mums.
eller var det kanske moms vi skulle prata om ? :)
& jag lykades få hela klassen att skratta första lektionen.
bernad sa att det stod att jag skulle vinna massa pengar i mitt horoskop idag.
såklart ska jag försöka vara lite smart för att slippa ränka matte.
& svara då. det gjorde de inte alls, för jag läste det.
bernad: du måste läst fel tidning.
härligt att folket har något att roa sig åt.
efter skolan blir det antagligen älmhult idag.
& imon ska jag till ishallen och åka skridskor.
Markus, Abbe, hannes & Ponuts är ni på nu eller ?
menmen, vi kanske hörs ikväll för nu ska jag på lektion.
& såklart har jag inte gjort läxan, typsikt.
måste bara påpeka att gustav suger på dataspel.
ciao. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0