Och än idag viskar natten till mig.

I söndags var jag hemma hos asim som bjöd på kinamat.
han är typ mästerkock på det ! ohja. (:
skolan igår var helt okey.
men jonna hon var borta.
hade iallafall gymnastik
& vi skulle göra iordninge en redskapsbarna.
jag fick vara med ingrid och en till estet, härligt !
därefter gick mitt förbannade skåp sönder,
så jag och annie fick gå runt på den olika programen
& fråga efter en mutter. medan louise var skåpsvakt.
vaktmästarna hade tydligen lunchrast i en timme.
men jag slapp iallafall lite utav lektionen ! (:
& idag blev det ingen skola för min del
mådde inte allt för bra då mamma väckte mig.
men vi ses imon gott folk. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0