KÖPA CYKEL? kostar gratis

MIN BÄSTA VÄN!
Jag förstår inte riktigt vad som hände,
nu är du liksom bara borta ?
vi skulle ju aldrig låta något komma imellan oss.
det dära med att pojk&flickvän ska aldrig gå förre vänskapen.
den gjorde ju det för oss.
Carolina ska vara jätteglad, hon har den finaste
pojken i hela universum.
ludwig sjöfors, du är helt klart bäst!
det vi hade var verkligen speciellt,
äkta vänskap kallar man det.
det finns ingen annan som du
& aldrig kommer någon kunna ta din plats.
tillsammans har vi gått igenom allt.
även haft våra bra & dåliga stunder.
aldrig att jag glömmer då du mosade mitt huvud
& när vi slog med väskorna i skolbussen.
då vi kastade biljardbollar på varandra
eller då du blev tillsammans med patricia
 bara för att göra mig svartsjuk
& heller inte då du berättade alla mina
hemligheter för hela konfimandergruppen.
men alltid sa du förlåt och det dröjde
inte länge innan allt var bra igen.
minns du då du slog ner joel,
en av dina bästa vänner bara för att
han hade sagt något dummt till mig?
eller att vi aldrig kunde låta varandra vara,
soffan i kyrkan minns du det ?
då vi åt upp all rut's mat när vi
var hemma hos dig.
& även alla gånger jag hoppade på
studsmatten och du klippte gräset?
alla våra samtal som varade i evigehter
så got som varje kväll ?
aldrig kommer jag glömma något av detta.
du var en axel där jag kunde gråta ut.
någon som jag kunde berätta allt för
& en vän som alltid ställde upp.
Jag saknar dig ludde. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0