Jag har redan tröttnat på dina ord.

Hunnit med en hel del denna helgen tycker jag allt.
fast jag var ju hemma från skolan i fredags så det blev lite extra tid.
har iallafall haft samtal med en hel del chefer och hoppas på jobb
väldigt snart, vill faktiskt ha lite pengar nu
eftersom att alla mina mopped pengar nu är andvända.
sen är det inget kul att ligga hemma och göra ingenting på
sommarlovet medans alla andra har sitt jobb att sköta.
men nu är det iallafall dags för cindi med.
även träffat pontus, fest & älmhult. ohja ! (:
många saker som man gillar.
sorry mark att jag inte kom på din 20 års fest
men planerna blev inte ritkigt som planerat för mig
hoppas iallafall att du hade en toppen kväll
så ses vi på min födelsedagsfest !
som för övrigt är väldigt snart
inte lång tid kvar tills jag blir 18 med andra ord.
nedräkningen har redan börjat iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0