filmstund.




Dawn är en oskuld som föredrar renlighet.
men det dröjer inte länge innan hon hamnar i det ögonblick då hon för första gången ska ha samlag.
det är då som killens könsorgan blir avkapat och
hon ganska snart får reda på att hon lider av en syndrom som kallas vagina dentata
vilket betyder att hon har tänder i underlivet-
vartenda kille hon nu har samlag med förlorar sitt könsorgan
och även gynekologen förlorar sina fingrar vid en undersökning.
detta var en av dem sämsta filmerna som jag någonsin sätt.
det stod att den skulle vara bättre än både hostel och saw filmerna.
haha, det kan jag då lova att den absolut inte alls var.
ett plus med filmen är att den typ slutar mitt i känns det som,
men det gjorde ju bara så att man slapp sitta framför tvn allt för länge¨
och kolla på en meningslös film.
jag säger då det kära läsare hyr aldrig denna filmen,
slöseri med pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0