Du blev mitt antidepp, när allt annat misslyckades.

Jag börjar allt bli lite bättre nu.
tur det, skola imon ju & den kan man inte missa.
ska ju äntligen få träffa jonna, annie & louise igen :)
Även allt annat folk man inte sett på ett tag.
ledarskap inom lek & idrott första lektionen,
jag ska då verkligen inte bli idrottslärare.
jadrans att man missade inval i älmhult så man får ta sånnt istället.
denna dagen har man hunnit med en hel del känns det som
men ändå inte riktigt allt som skulle behövas.
var iallafall i älmhult idag, inhandlade ett par jeans
& sen mys med taccco. mumma det gillar vi !
resten av dagen spenderades tillsammans med wilmer.
Ohja, cindi har suttit barnvakt åt gullungen nästan hela dagen.
mycket trevligt har han och jag haft ihop.
åkte racerpulka i pulkabacken,
kollat på barnkanalen,
läst massa roliga sagor
& wilmer har även vissat mig alla hans leksaker.
den grabben är övergo, storliade då jag skulle gå.
naaw, han är allt för söt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0