back in black.

Ohja, Cindi missade bussen idag igen.
men denna gången stod jag kvar en timme & väntade på nästa.
kom till skolan & fick reda på att vi hade en timmes rast.
kunde fan sovit mycket längre ! :O
annars var dagen som alltid.
hade ledarskap inom lek & idrott i 3,5 timmar
hon sa att vi skulle leka men intefan gjorde vi det.
nejdå vi skulle svara på en massa frågor & tråka.
iallafall bestämmde jag, jonna, annie & louise
att vi ska ha spa dag på fredag & festa lördag.
blir även att åka till äventyrsbadet en dag
& skridskor nästa, herregud jag kan inte det ?
någon som vill goina som hjälp eller bara för skoj?
isåfall är du mycket välkommen bara roligare med fler.
måste även tillägga att markus har blivit tupp! (:
ohja, mycket nice att han hakar på trenden si&så
4-5 år efter att jag hade det. men vi tycker om han ändå!
nu ska jag iallafall ut i duschen & sen sova.
försöka låta bli att missa bussen.
ciao..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0