Another day, another try.

Nu var det ett tag sedan som jag skrev blogg.
men har ju varit lite sjukt & så har det inte funnits tid.
men eftersom att jag nyss missade den fucking bussen finns det de ! (:
bra att det finns något positivt med det iallafall.
sen slipper jag ju också några lektioner.
måste iallafall berätta lite om min fredag
så jag, jonna, annie & louise skulle åka pulka.
när man vaknar på morgonen är all snön borta :O
jag som var i markaryd & köpte tremobyxer.
men vi bestämmde oss för att ta en fika på roddys
mycket mummsigt med varm oboy dock
fick jag inte mina ballerinakex som jag så gärna ville ha.
fikade ett bra tag sedan gick vi lite i affärerna.
inne på mix kletar jonna världens största röda sak
på louise kind, haha. mycket vakert faktiskt.
blev lite hissåkande upp&ner men cindi blev åksjuk.
fattar inte varför jag blir det så himla lätt nuförtiden.
sen gick vi iallafall till videosaken & pratade med arthur.
typ första gången jag var innanför dörrana.
mycket trevligt och mycket prat.
vid halv 4 springer louise iväg till bussen.
& vi andra 3 försöker komma på något att göra.
tydligen enligt arthur finns det inget annat än att
stå i skogen och rappa, vilket vi inte var sugna på.
så vi gick till stationen och väntade på min buss.
Ohja, där träffat man på mimmi, matheus
& även sulles syster. mycket länge sedan man såg dem.
blev en massa snack på bussen om allt vi missat.
mimmi & matheus går ett engelskt program
för sjukt smarta männsikor.
fattade typ ingenting utav det som dem hade.
usch vad jobbigt, bf är mycket bättre ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0