Varför ska rädslan hindra mig.

Gud vad tråkigt jag har det alltså, finns ingenting att göra.

Klockan den är 23.05 alltså bara barnet & jag måste hitta på något.

Funderar faktiskt på att lägga mig i sängen & kolla på film eller

läsa bok men det låter inte allt för lockande.

Kanske även borde sova egentligen eftersom att jag ska upp tidigt imon

då det sen blir Ljungby i stort sett hela dagen för min del, mycket trevligt.

Vilket det även blir på torsdag då jag ska med pontus till gymmet & pumpa.,

Sen därefter fika. Kan det bli bättre, ohja det kan det allt.

Ska vara barnvakt till wilmer från 9 - 1 vilket jag gillar enormt.

Den dagen låter kanonbra tycker jag (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0