våran feta vänskap skulle aldrig banta.

stavelsen har ändrats

händerna har flätats ut

och vänskapsbandet är klippt itu.

vi är inget annat än historia nu.


sakta försvinner du in i ett liv byggt på lögner &svek.

ja visst är det lätt att skylla på andra.

att alltid tro sig veta rätt,

och att alltid stunta i oss andra.

du är och var ingen bra vän.

jag hatar dig enormt

även om jag älskar dig så.

den brännade sanningen följer efter dig

som din alldeles egna skugga.

det skulle inte förvåna mig om du kunde nå månen

på din trappa av alla falska ord.

men jag vet att du en dag

kommer få ett ordentligt slag

bli inte förvånad om det är från mig

men fan heller, att jag kommer tycka synd om dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0