I'm not perfect,but I do have feelings.

Skolan idag kändes som att man var där för att äta.
missade första bussen & ganska nära att jag missade den andra också.
men då jag kom till bussen kom jag på att jag glömt kladdkakan hemma-
jag som stod så länge och bakade igår, men jag fick åka vidare utan.
när jag kommer till skolan möts man av en gosig varm kram av världens bästa jonna.
sen var det bara att gå in och fixa med all fika, mummsigt vad gott det såg ut.
& det kan jag lova att det var också.
Bf-fika med alla på bf programet var riktigt trevligt.
jag & jonna höll på att lösa massa namn på städer och länder.
vi är såklart bäst, även om killarna var lite bättre denna gången.
men vi gav ju upp bara för att vi var så sugna på att säda (A)
dem var ju killar och mycket äldre, även körkort vissa. fusk kallar jag det!
efter fikan var det iallafall middag och det serverades lasange.
därefter blev Cindi omkramad i matsalen av läraren, great.
& sen hade vi ingen lektion förre vi skulle fika med handledarna.
jag skulle iväg med mor & far så jag åkte hem kvart i 1 och missade de möte.
sen bjöd mina föräldrar på mummsig mat jag inte kunde tacka nej till.
så nu behöver jag inte äta på ett bra tag känns det som .
men imon blir det fika i myrebobaken.
klassen ska åka sidor & umgås.
mycket roligt tycker Cindi- ♥


Kommentarer
Postat av: Barbie

Och kul hade vi idag .. jag skickasr bilderna när jag lagt in dem:) LOVE YA

2009-02-11 @ 14:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0