not this time

Förlåt Jonna, vet att jag lovat men tog mig ändå inte till skolan idag.

Blev helt yr då jag skulle resa mig ur sängen imorse och trodde jag skulle svimma

Så var tvungen att lägga mig ner och vila en liten stund vilket gjorde att jag inte hann med bussen.

Men imorgon då lovar jag att ska komma, bf fikan får vi ju inte missa & min kladdkaka behövs.

Kan i alla fall lova att du är riktigt saknad även många andra från klassen.

Inte varit där sedan i onsdags nu, viket är allt för länge sen.

Men nu när jag inte är i skolan har jag i alla fall tid med bloggande

Så hade faktiskt tänkt att berätta lite om min helg nu.

Fredag
denna dagen lekte jag med übersöta wilmer och

kollade även på let's dance med Jessica och Magnus.

Då wilmer fick tag på en choklad som han kletade ner sig i.

Mumma, den måste han gillat. ! (:

Sen var det att övningsköra och hämta mamma.

Som jobbade över en halv timme så jag fick vänta.

Men på Shell kommer det ju massa folk hela tiden,

Så det hade jag ingenting emot, mycket trevligt bara.

Lördag
denna dagen mådde jag inte allt för bra,

Vaknade nog runt 2 tiden eller något sen kollade jag på film.

Sen åkte vi till Älmhult och handlade lite gottgott.

& på kvällen blev det melodifestivalen.

Som faktiskt var riktigt dåligt denna gången.

Liksom hur kunde snällasnälla komma så långt !? :O

Själv så hade jag faktiskt hoppats på

Marie Serneholt & Jonathan Fagerlund

Men för dem gick det ju inte så speciellt bra-

Dem gick du ffs inte ens vidare under första röstningen ?

Mycket dåligt, mycket dåligt får hoppas på bättre nästa gång.


Söndag mormor blev ännu äldre så vi fick fira henne.
Mumma, vad jag gillar en massa gottgott.

Kalas är nog det bästa som finns.

Även en minnesstund för våran janne.

Som också hade sin födelsedag denna dagen.

Hoppas du hade en kanonbra dag däruppe.

Önskar över allt annat att du kunde komma tillbaka till oss.

JAG SAKNAR DIG! Men vi ses snart, det lovar jag dig.


Ingen så jättehändelserik helg men

Orkade inte göra allt för mycket så den var perffa.

Helt i min smak om man säger så(Y)
ciao. ♥


Kommentarer
Postat av: Barbie

Cindii det är helt okey..

Jag saknar dig så in i ...

Och jag måste berätta en sak med:P

2009-02-09 @ 16:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0