allt glitter har tagit slut.

Idag var det planerat att dagen skulle spenderas i ljungby men jag orkade mig inte upp ur sängen

sov istället vidare och missade 12 bussen så jag fick ta den efter det.

då jag varit i ljungby ett litet tag ringer magnus & vill ha barnvakt, såklart ställer man upp!

tog första bästa bussen hem till lilla strömsnäs igen & lekte med wilmer.

Idag teståkte vi min nya pulka, ohoj vad det går !

spelade även fotboll eller vad man ska kalla det.

den söta ungen får man inte nog av så vandrar nog snart in där igen

om det blir som jag hade tänkt mig vill säga.

Aki hade även fest idag som jag nu missar,

men jag får komma en annan gång (Y)

som ni säkert även ser har min blogg ändrats sig lite

Hhade tänkt ta bort dem mörka dystra färgerna som jag hade

& göra den riktigt somrig och fin, men blev inte som jag tänkt.

nu är den nog precis lika mycket svart igen, men jag är nöjd i alla fall !

Sommarfärgerna får vänta lite, men dem kommer dem också . ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0