det är de som kallas rädsla!

ännu en händelserik kväll för oss dårå.
brandkåren var på besök hemma hos oss.
pelletskaminen exploderade och det började brinna för fullt.
herregud vad nyfikna grannar man har då hela kvateret lysser upp.
men många snygga killar som kom på besök och det gillar man ju alltid.
tråkigt bara att jag stod i duschen och alltså helt ofixad när dem kom.
men nu är iallfall allt bra, elden är släkt och röken borta-
bara det problem att alla mina saker luktar rök! :O
och man kan ju undra hur det blev med kladdkakan
som jag bakat till bf-fikan som vi ska ha imon.
men får hoppas det gick bra iallafall.
tyvärr blev det ingen bild, allt för mörkt ute.
& nu ska jag in till magnus och jessica
måste sova där inatt nu.
godnatt gott folk. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0