Spruckna läppar formar ljudlöshet.

Fick ett brev hem på posten nu igen.
kommer jag inte och vittnar på måndag kommer dem och hämtar mig med en polisbil.
tycker faktiskt inte att dem borde kunna tvinga folk till att göra sånnt.
men tydligen fortsätter mitt namn att komma upp hela tiden
och jag är sista vittnet innan rättegången den kan starta.
jag vill fan INTE! de är mina vänner allihop,
så vad jag än gör eller säger så sviker jag ju några av dem.
sen efter att man blivit hotad har jag absolut ingen lust . GAAAASH !!!
borde det inte finnas något man kan göra för att slippa detta?
det ända dem  komemr få höra från mig är ändå bara" jag har inte sett något "
förlåt men jag vill verkligen inte bli inblandad eller förlora några av mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

soft

2009-02-08 @ 21:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0