Kärlek från alla vinklar.

Ganska längesen jag skrev nu, jo jag vet måste bli bättre på det.
men för er som inte vet tänkte jag berätta att jag har varit på praktisk hela veckan.
varit på lönneberga med alla söta & skrikiga ungar. men det är faktiskt skit skoj ! (y)
även fått vara barnvakt till melvin & wilmer en hel del dessa dagar.
är faktiakt därför det varit lite dåligt med bloggandet, har helt enkelt inte funnits tid.
men imon ska jag inte vara barnvakt utan då är det fest för min del.
först vardandi lokalen för släkt och några få vänner,
därefter åker jag, jonna, frida & malin på fest hos hockeykillarna
sen ska man även bort till samuel en stund såklart
& därefter blir det stan och hela huset, ohja jag gillar.
får även se om någon bjuder på efterfest.
Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0