Jag ser fortfarande stjärnorna.

Ojojoj vad jag är trött nu, knappt så ögonen kan hålla sig öppna !

Kvällen igår spenderades i traryd tillsammans med hockey killarna eller i alla fall 4 utav dem.

vi tryckte ihop oss i soffan och kollade på några filmer sen vandrade vi till djurparken & lekparken.

fast på lekplatsen stannade vi inte speciellt länge, gungade med linus i någon minut sen

lockade djurparken och den galna geten isak allt för mycket, snälla som vi var väckte vi ju alla djuren.

finns faktiskt ganska många djur i lilla traryd, men Cindi fick inte se på grisen. Snyft...

då vi vandrade hem till istvan igen var vi tvungna att gå förbi kyrkogården

och såklart skulle killarna vara med på foto framför kyrkans port.

Cindi skulle ta denna bilden såklart, men ingen ville fastna , tyvärr!

hemma hos istvan sen hittade markus och linus sig lite mat att mumsa i sig.

då gustav delade med sig av sina tankar

"jag funderar på att sluta med hockeyn och börja knarka istället! "

& detta tyckte jag lät som en superbra idé, liksom vem orkar spela hockey.

efter nattmaten blev det en film till & därtill var det ganska många som somnade,

även vissa som hade mardrömmar om lilla isak.

sen fanns det ju vissa som inte kunde somna & en av dem var såklart jag!

så vid 10 på morgonen ringer magnus och frågar om jag vill vara barnvakt.

& jag kan såklart inte säga nej till lille wilmer. Så istvan får skjutsa hem mig.

& först nu har jag nattat honom, så det är kanske inte så konstigt att jag är trött.

funderar faktiskt på att gå tills sängs nu speciellt eftersom att jag ska vara barnvakt imon med

redan klockan 8 på morgonen ska jag passa wilmer eftersom att magnus ska till tandläkaren.

men det har jag faktiskt ingenting emot. Ha det gott folk! ciao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0