Jag kan stå på egna ben.

Som alla vet har jag lov, mycket härligt!

Har i alla fall inte haft tid att skriva som ni säkert märkt.

Haft så mycket annat för mig dessa dagar.


Lördag- alla hjärtans dag.

Ingen dag för mig detdär. Aldrig att tyckt att det var något speciellt med den dagen

Men absolut inget kul då man är helt själv med mor & far.

Men jag gottade i mig en stor godispåse framför tv:n där det var melodifestivalen.

Fanns faktiskt en del som jag tyckte var väldigt bra men min absoluta favorit var måns.

Så sjukt sexig är han, den killen skulle man aldrig säga nej till.

Sen tidigare under dagen lekte jag med Wilmer, vi åkte pulka med dem andra barnen i kvarteret.

Börjat bli ganska många barn som jag får vara barnvakt häromkring till nu.

Men det tycker jag bara är roligt, så inga problem för mig inte.


Söndag.

Åkte iväg med familjen och inhandlade en hel del paket till mig själv, mycket omtyckt.

Finns även ett mycket stort som jag inte vet vad det är däri & kan ju lova att det är ganska lockande.

Hemkommen från storstaden Helsingborg somnade jag ganska direkt.

Men dröjde inte länge innan jag vaknade, grymt sugen på Wilmer.

Så det blev att vandra in till gullungen och leka lite med honom.

Säger det igen, finns nog ingen sötare pojk än honom !


Måndag.

Vaknade upp med en mycket obehaglig känsla i nacken .

Ohja, det började göra riktigt ont senare också kan jag lova.

Försökte vila lite i hopp om att det skulle bli bättre men ikke blev det de.

Vid halv 6 tiden hade jag lovat Jessica och lena att följa med på dans.

Så då bar det iväg till Ljungby & vi tjejer dansade affro.

En mycket omtyckt dans av oss alla & jag älskade det.

Lätt att cindi lär komma många gånger till

& även lär köpa ett medlemskort på tc, räkna med mig.

Planerade även in att dansa nästa onsdag

Men då blir det kanske på träna istället, man måste ju testa det också.


Tisdag.

Vaknade med en väldans träningsverk i ryggen.

Men jag fick stiga upp då väckarklockan den ringde.

Jag och mamma skulle nämligen till ullared med mormor och morfar.

Kan ju säga som så att det inte alls fanns så speciellt mycket för mig där.

Köpte lite underkläder, ansiktsmask, nagellack, handskar, pennor,

Strumpor, en pulka & även en britney spears parfym. (Y)

Men då jag fick allt för ont i ryggen åkte vi vidare till halmstad

där vi inhandlade lite extra saker som jag blev mycket nöjd med.

Sen hemåt & vila lite innan Magnus ringer och frågar om jag kan vara barnvakt.

Sliter mig upp ur sängen vilket går väldigt segt upp.

Men det var det värt, älskar den ungen !

En mycket bra dag helt i min smak.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0