I'm never gonna fall again.

I tisdags hade vi utedag med klassen, som även syns i smålänningen.

Dock ingen bild på mig men mitt namn nämns ett antal gånger.

Vi som inte ville åka skidor fick istället måla på snö.

Även åka på rumpan i backen som jag och Jonna gjorde.

Måste faktiskt säga att jag gillade dagen enormt (Y)

Hoppas verkligen det kommer fler sånna dagar.

& även fick vi varmkorv som skolan bjöd på.

Sen efter maten klättrade jag och Jonna i berg.

Högst upp på toppen blev det mumsig fika.

Och att kolla på Gustav som åkte baklänges.

det kommer fler bilder såfort Jonna skickat.
hade tyvärr själv ingen kamera med mig.
ciao. ♥


Jonna & Cindi i backen.

Våran fina krokodil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0