fredagen den 13:e!

Att det var just den dagen var inget jag märkte av.

Dagen flöt på precis som den brukar & mycket trevligt hade jag.

Skolan var kalas som den ofta är nuförtiden !

Ganska slappt för bf2 är det & det gillar vi.

Pratade kortkopiering på samhällen.

Lyssnade på några redovisningar på människor i behov av stöd

Hade prov i pedagogiskt ledarskap, som jag slapp göra.

I förskola, skola & fritidshem pratade vi bara om praktiken.

Sen på fritid för funktionshindrade var vi på ivvt

Där vi kollade på Bernad och Bianka & spelade spel.

En av flickorna blev jättekär i Johnny, grymt gulligt.

Sen fick vi sluta vid kvart över bara för att hinna med bussen.

Oj vad jag gillar det ! Grymt härligt att vara hemma vid 3 istället för halv 5.

Då jag kom hem lekte jag i alla fall med översöta wilmer.

Vi spelade musik och han blåste i flöjt, gud så kul han hade.

& likså jag såklart ! Den ungen är underbar. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0