ännu en dag av mitt liv.

Hemkommen från sjukan nu.
i torsdags runt nio tiden bar det av i en ambulans för min del.
och därefter tog det inte lång tid innan jag fick ett rum på barnsjukhuset i växjö.
rum numer 14 blev nu mitt, sängliggandes och dropp i armen (Y)
även en massa blodprov blev det för min del,
så mina armar är helt blå nu :S
jag fick iallafall en massa god mat & kollade på många bra filmer.
mycket annat finns det faktiskt inte att göra på ett sjukhus.
ambulansföraren var mycket trevlig & mycket snygger.
han bjöd mig även på mat, dock ingen omtyckt.
men han skulle bjuda ut mig en annan gång på godare ;)
haha, var nog mest ett skämt. men trevligt var det.
då jag sen var tillräckligt kry för att ta mig hem
åkte jag och mamma in i växjö och shoppade lite.
köpte en massa smink, jeans och en tröja.
Cindi är hel nöjd med inköpen.
& på måndag blir det skola (Y)
saknar folket. ♥

Kommentarer
Postat av: Barbie:)

CINDIII..

MiSS YOU LIKE HELL!!!

2009-02-07 @ 23:35:43
Postat av: Cindiii

Hoppas du mår bra! :)

2009-02-08 @ 23:35:34
URL: http://cindiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0