våran 6 månadersdag.

Nu ska jag tala om för alla er nyfikna läsare vad som hände under fredagen.
jag ställde väckarklockan på 6 tiden bara för att få vakna innan min pojk.
och då steg jag upp för att kunna ge honom en god frukost på sängen.
därefter åkte han till jobbet och jag skulle då till skolan efter en stunds vila.
städade sedan hela lägenheten & inhandlade sakerna jag behövde på ica maxi.
sen påbörjade jag att laga middagen så att den kunde vara klar då han kom hem.

förrätt - bruschetta, ugnsbakat vitlöksbröd med tomatkross & oregano.
varmrätt - spagetti & köttfärsås, med färska körsbärstomater.
efterrätt - chokladpudding, med grädde och jordgubb.
drink - fruksoda med färska jordgubbar, sockerkant och en citronskiva.

dalle han var helnöjd efteråt spciellt eftersom att han älskar spagetti & köttfärsås.
sen fick han plocka undan medan jag hoppade in i duschen, & under hans talrik
hade jag då gömmt en gullig liten lapp med texten "jag älskar dig."
sen kom han i i duschen och gjorde mig sällskap och på badrummet hade
jag tänkt upp med massor av levande ljus. sen blev det sovrummet & spa.
där hade jag ordnat med ansiktsmask, massage, fotbad, och manikyr.
sen blev det filmtittande, några kärleksfilmer som dalle han hade missat.
och sen sa vi godnatt till varandra och somnade väldigt tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0