halmstad & leka med linn.

I fredags efter skolan kom dalle & joey för att hämta mig.
då vi sedan körde vidare mot halmstad för att handla julklappar.
de julklapparna som blev inhandlade var dalles, mammas, pappas
sen även julklappar till isabell och filippa & dalle han köpte till mig! (:
jag älskar allt det här med julen, yeahow.... vad kul det ska bli.
juldagsmorgon i strömsnäs tillsammans med min familj.
sen vidare till ljungby och till dalles familj och sen till min igen-
iallafall så efter julhandlande körde vi inom strömsnäs
och hälsade på mina föräldrar & släppte av joey.
sen tillbaka i ljungby åkte dalle på fest och jag var med linn.
vi kollade på "män som hatar kvinnor" & den är lika bra varje gång.
men jag somnade ganska tidigt, men tur att dalle kom hem
och höll henne sällskap istället. ♥


lite av paketen under våran julgran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0