en skoldag precis som alla andra.

nu är det måndag igen och jag är tillbaka i skolan som alltid.
idag har väl dagen gått ganska segt måste jag säga.
speciellt nu då jag sitter & väntar på att teckenspråket ska börja.
hade iallafall juldans på idrotten & sen hade jag en liten övning med alla.
men nu vill jag sluta så jag kan gå ner på roddys & fika med tina, NUNUNU!
hade även metorstid idag så här är lite saker som kommer att hända framöver.

♣ imorgon är det sovmorgon till 9.30
♣ På fredag är det lucia.
♣ Måndag är det julsimmning + julpyssel.
♣ onsdag är det teater på kulturfabriken.
♣ sen prov i svenska + nationellt prov i svenska.
♣ och det är även dags för balen nu snart, anmälningen börjar.
♣ sen är det ju även jullov snart! ohyeah..

                        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0