6 månader med min pojk.

Och nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera igen.
men jag har ett liv och låter faktiskt bloggen få gå i andra hand.-

i fredags var det dags för firande eftersom att jag & dalle varit tillsammans i 6 månader.
måste säga att när man ser det i siffror så känns det så betydligt mycket mindre.
det var nu ungefär 8 månader sedan vi träffades för första gången på en fest.
och sedan sen dagen kan man säga att vi i stort sätt träffats varje dag.
vilket inte är så konstigt när det är så att vi bott tillsammans i 5 månader om inte mer.
vi har gjort alla möjliga saker tillsammans som tex: shopping, äventyrsland, äventyrsbad
och även gjort saker i det vardagliga livet tillsammans sånt som man gör
bara för att göra något. och varje dag tillsammans med min pojk har varit helt
fantastisk. jag vill ha en framtid med dig, jag vill åka utomlands med dig över nyår.
jag vill också att vi flyttar utomlands i något år då jag slutat skolan,
då vi kommer tillbaka till sverige ska vi bosätta oss i halmstad där vi bygger hus.
sen påbörjas tänkandet på de som då ska bli våran vincent, lova & romeo.
detta är saker vi pratat om, och jag hoppas med hela mitt hjärta
att dessa 6 månaderna bara är en bra början på en vacker fortsättning.


Kommentarer
Postat av: dani

va fint skrivet, jättefint! :) önskar er lycka till

2009-12-07 @ 14:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0