vilket härligt väder.

Som sagt spenderade jag min kväll/natt tillsammans med dalle.
& då vi vaknade idag bestämmde vi oss för att bada på badet.
kan då lova att det var riktigt härligt med ett dopp .
sen nu kom jag precis hem efter 3 timmar där uppe.
så nu ska jag få i mig lite mat & sen åker vi till ljungby igen.
måste ju göra mig iordning innan jag åker vidare till växjö.
där kvällen kommer att spenderas tillsammans med linn, emelie, athur & dalle.
uppdatering om kvällen kommer antagligen senare eller så får ni vänta till imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sandra Hansen

Ja det tycker jag verkligen vi ska göra. :D är det nästa helg eller ?! <33

2009-08-08 @ 09:23:06
URL: http://ssandi.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra uppdaterat, fortsätt så =)

2009-08-11 @ 08:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0