ljungbydagarna !

Nu var det ett himmla bra tag sedan jag uppdaterade men har haft fullt upp.
senare på torsdagen gick vi iallafall ner till stan & tog oss en dricka.
& sen på fredagen var jag som planerat barnvakt till wilmer.
därefter plockade vi upp sandra & emelia för att åka vidare till ljungby.
var tvungna att få i oss en liten bit mat men sen så skulle vi fixa iordning oss.
och därefter kunde festandet börja för våran del, mycket trevlig början.
men kvällens slut var dock inte alls lika lyckat men inget jag går in på här.
hemma sen runt 4 tiden var det läggdags för oss allihop.
& danefter åkte alla hemåt, medan jag låg i sängen som halft sjuk.
men då mella blir sugen på utgång ytterligare en kväll till fixade jag till mig.
undertiden kom både mella, adde & min bror hit också. sen blev det utgång för oss.
efter några cider och en del teqila shootande började jag känna av det.
men herregud vilken rolig kväll jag hade alltså, folket & postlådan var bäst!
































Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du skriver igen :)

2009-08-21 @ 10:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0