utgång ikväll med.

som överraskning idag till min baby städade jag
& satte även upp nya prydnadssaker. mycket fint måste jag säga att det blev.
sen därefter hoppade jag snabbt i några kläder & sen bar det iväg mot stan.
måste säga att nu har ljungbydagarna verkligen börjat, med dans på borden!
hade iallafall trevligt ute idag & vi fixade ännu mer folk till imorgon.
tror faktiskt att det kommer bli en riktigt lyckad fest här hemma.
om det nu inte blir allt för mycket folk istället ? :S
jaja, jag hoppas på det bästa iallafalll!
så imorgon ska dalle hjälpa min pappa & jag ska vara barnvakt.
så vi åker till strömsnäs redan vid 8 tiden imorgon & sen tillbaka vid 2 ungefär.
och vid den tiden har vi ju såklart även med oss en massa brudar.
fan vad kul vi ska ha det imorgon tjejer ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0