torsdag !

vaknade vid klockan 7 idag för vid 8 tiden bar det iväg till skolan.
vi satt dock bara på första lektionen & pratade om vad vi skulle göra under terminen.
så det var faktiskt ingen speciellt ansträngande lektion.
sen vid 9 tiden tiden var jag hemma igen för att väcka min baby.
vi hade ändå ingen lektion förre klockan den var 11.
så sen vandrade jag tillbaka till skolan & hade religion.
jag gillar verkligen denna läraren, hon är riktigt bra !
synd bara att typ hela klassen är så tjuriga,
men killarna håller iallafall med mig om denna saken.
sen därefter mötte jag dempa & costas som besökte skolan.
och utanför stod dalle och väntade på mig,
han bjöd nämligen på mycket godare mat istället.
så vi satte oss på roddys tillsammans med ida & zeta
för att mummsa i oss räksalladen som vi hade beställt.
och då allt var uppätit vandrade vi till maxi & handlade
sen vidare tillbaka till skolan för vid 2 tiden började jag igen.
jag har varmkök varje torsdag eftermiddag, yeah vad skoj!
fast denna lektionen var ju kanske inte den bästa om man säger så.
men imorgon på morgonen börjar vi iallafall med att göra en god frukost!
nu ligger jag iallafall i sängen igen & ska snart börja laga hummersoppa
som jag&älskling ska mummsa i oss när han slutar jobbar.
sen har jag även inhandlat efterrätt i hemliget, yammie ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0