Strömsnäsfestivalen.

dagen började med att min mor ringer & väcker mig.
hon hade ju då fått tag i biljetterna till rixettan åt mig & dalle.
så därefter packade vi snabbt ihop väskorna & resan bar av .
runt tre tiden var vi nog framme i strömsnäs,
då hemkomsten började med ett paket av familjen culin.
till världens bästa barnvakt stod det utanpå.
& ännu en gång måste jag bara tala om att jag älskar den ungen !
så därefter började vi att fixa iordning oss & stoppade i oss lite mat.
sen började festandet på allvar, ohyeah vad kul vi hade det.
vissa med lite för mycket dricka kanske måste jag påpeka.
men vid nio tiden vandrade alla ner i byn där det inte var fullt ös.
men kvällen den var iallafall helt lyckad enligt mig!
roligare blev det bara mot slutet då några idioter skulle hålla på.
tro aldrig för en sekund att ni nu kommer att komma undan , :)
hade tyvärr ingen kamera med mig denna kvällen, glömde den i ljungby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0