spring så långt du kan.

igår när linn ringde begav jag mig ut för att promenera med henne.
gick & pratade en massa tjejsnack ända tills
vi mötte athur som följde med på en tur.
vi gick nog & pratade i någon timma innan även dalle han kom dit.
så då bestämmde vi oss för att ta bilen upp till mcdonalds & inhandla lite mat.
därefter körde vi bara runt & gjorde inte riktigt någonting förre vi ville titta på hus.
sen fick vi en idé om att åka ut till lagan, så det gjorde vi ju då såklart.
besökte laganland för allra första gången i mitt liv..  haha !
sen blev det konsting nog så att vi körde vidare till trarydsdjurpark.
de flesta djuren de sov ju men vi fick iallafall liv i några utav dem.
sen blev det besök på lekplatsen, strömsnässkolan, utebadet & klint.
därefter hade klockan redan blivit halv fem på morgonen så vi begav oss hemåt.
sov en liten stunf och nu lämnade dalle precis av mig i strömsnäs igen-
blir en hel bakdag för min del, sen får vi besök ikväll.
tyvärr blev det inga bilder från gårkvällen, var ju inte riktigt planerad.
men vi ska göra om det på söndag så då följer kameran såklart med.
sålänge får det bli några bilder i djurparken som finns på google.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0