Skolan har börjat !

då har det varit dags att börja skolan, vilket vi inte alls tycker om.
jag skulle väldigt gärna ha sommarlov i några veckor till.
men men mitt schema är iallafall det bästa med massa håltimmar!
något som är bra med skolan vill säga.
igår då vi sen slutade vid 20 i 11 begav jag mig hemmåt.
väckte min älskling & sen somnade jag själv istället.
tills mamma hon ringer & ber mig följa med på stan.
så där spenderades i stort sätt hela dagen med henne, heidi & sofie.
konstigt nog hittade vi en hel del i lilla ljungby ändå.
jag inhandlade en klänning, smink, toffsar, mössa, skolgrejer & lite nödvändiga saker.
sen då jag kom hem ställde jag mig vid spisen för att laga mat tills dalle kom hem.
men jag misslyckades enormt så jag gick till sängs imorgon istället.
så då dalle kom hem fick han ta & laga spagetti&köttfärsås. yammie !
därefter var klockan så mycket att jag verkigen var tvungen att sova,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0