Jag är faktiskt nöjd.

gårdagen spenderades hos frisören i stort sätt hela dagen. blev dock inga
bilder på håret för jag glömde helt bort kameran, men det kommer ikväll.
sen därefter tog vi och bilade ner till lilla strömsnäsbruk för att lämna lite tvätt & så.
och sen tillbaka till ljungby & fixa sig lite snabbt innan det var dags för utgång.
glömde tyvärr även kameran denna gången men får ta det ikväll istället.
var dock inte så jättekul på stan & inte alls så mycket folk som man hoppats på.
men jag fick iallafall några trevliga pratstunder tillsammans med några vänner.
sen blir det såklart fest även idag, men modevissningen först med linn!'
och denna gången följer kameran med . det lovar jag er . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0