Våran feta vänskap skulle ju aldrig banta,

de var väl det vi lovade varandra ?


4 veckor & två dagar har nu gått sedan sista gången jag såg dig.
detta är väl inte slutet på våran vänskap.
vänner sedan blöjan & livet ut, vad hände med det ?

de band som fanns mellan oss borde ej gå att bryta.

snälla lämna mig aldrig för utan dig är jag sårbar.


dem säger ju att gammal vänskap aldrig rostar.
Jag är som fastlimmad vid dig och kommer aldrig att försvinna ifrån dig.
du kommer alltid att vara min bästa vän ouansett vad.

handen på hjärtat jag lovar och svär,
om din världen går under så kommer jag att vara där,
om ditt liv går i bitar och faller isär så finns jag där, vart du än är.


dina andra vänner har alltid sakt att du är en stjärna,
stjärnor finns de många av, alla är lika.
därför har jag atlltid sakt att du är min sol, du är unik.
tänk dig att du är solen och jag månen
Sålänge du lyser upp, så skiner jag med!
jag överlever inte utan dig vid min sida.



Memories will never fade.


  


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fina ord :)



Ha det gott

2008-09-30 @ 18:59:15
URL: http://gurko.blogg.se/
Postat av: sandra

nu fallar tårarna, och jag saknar dig, jag saknar dig nått sjukt. jag önskar jag var en bättre kompis är vad jag är. och jag vet att jag har svikit dig, men jag vill ALDRIG göra om det. aldrig aldrig aldrig! finns ingen som du.

2008-10-01 @ 21:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0