You're just like everyone else, pathetic.

So hard she's trying

but her heart won't turn to stone


I fredags fick vi sluta klockan 10.
skulle in till stan & köpa blomma & klämmor, vilket jag gjorde.
men så smart som jag var stannade jag såklart
kvar på skolan en timme innan jag gick in till stan. 
vilket gjorde att jag fick väldigt brottom eftersom att jag skulle med bussen.
köpte allt det jag skulle, men sen var jag ju tvungen att lämna blomman.
då jag gjort det springer jag ner till bussen men såklart
kör den precis framför ögononen på mig, har lite otur med bussar.
då jag sen kom hem kollade jag på en film & väntade på sandra.
så hon kom till mig började vi göra oss iordning för fest.
fixade skjuts dit & hem, vad skulle vi tjejer göra utan er killar ;)
men sen blev det bara så att sandra inte fick. & vi kollade istället på 3 filmer.
ganska mysigt faktiskt bara att jag somnade till den sista. förlåt !

sen lördag fanns det såklart ingen skjuts.
men ganska mysigt ändå med hemmakväll faktiskt.
hade ju trevliga personer på msn. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0