memories will never fade.

Skolavslutning 14 / 6 - 07.

jag saknar er något enormt, var och en av er.
vi har växt upp tsm, och haft våra bråk och kuratorsnack,
men vi har ockås delat så många skratt.
så mkt lycka och glädje.
Jag är verkligen tacksam för den tid jag fått med er.
jag kommer aldrig att glömma er. <3

simon, claes, joel & timmie.

Ni är så idiotiskt bra så det finns inte

ni har alla varit rent jävulska, klassens busungar.

men ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
saknar er sjukt mycket.


sofie, lisa, madde, anna, jonna

skolåret var helt underbart, tack vare er.

vi kunde fasen få döda att skratta.

jag saknar er enormt mycket.

ni är ju mina bästa vänner!


Julia Jennifer Martina Jenny Jonna Anna Mariella
Olof Fredric Anton Nils Gustav Carl Jens Mikael Felix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0