Söndag.

Kvällen lyckades ganska bra faktiskt,
tog mig hem till putte & träffade honom, riktigt trevligt.
vi möttes utanför patte sen gick vi hem till putte & kollade på film
riktigt bra filmer, en rysare som laggade sönder.
sen blev det en annan som handlade om djur eller något sånnt.
haha, & putte var som vanligt trött och ville bara sova.
men cindi kunde inte håll mun så det fick han såklart inte.
tack för att du gjorde mig kväll putte nutte! :)

min söndag började bra, men nu är jag helt seg.
då jag kom hem med bussen kom iallafall sandra så beställde vi pizza
som vi skulle smaska på under Dagboken, hade redan sett den så jag somnade ganska fort.
vilket sandra tydligen också gjorde & sen då hon vaknade lämnade hon mig bara
så nu sitter jag här i min ensamhet igen, fast blir nog sängen ganska snart.

Våran låt är helt klart bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0