måndag.

Idag missade man då bussen, väldigt skönt faktiskt.
passade wilmer någon timme sen skjutsade jessica mig till skolan
då jag kom hem ringde jag sandra, vi skulle spela in musikvideon
men såklart så sov bruttan & det blev ingen inspelning för våran del.
kan inte göra det imon heller för då har jag barnpassning med skolan.
kanske blir på onsdag om vi hinner innan sandra ska på gymnastiken.
annars får vi hoppas att båda kan på torsdag.
har iallafall varit barnvakt till evelina idag också.
massa barnpassning börjar det bli nu, men det är faktiskt väldigt roligt .
inte så mycket intressant att skriva just nu. inte sådan händelserik dag tyvärr!

Mina ögon mötte din blick!

Kommentarer
Postat av: G

kan man få se videon? :P

2008-10-07 @ 09:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0