ta min hand, men släpp den aldrig

& du kommer alltid vara min kärlek.

Skolan idag var helt okey & jag stack från sista lektionen.
hem till sandra & spela in musik videon, vilket inte var ett lyckat försök.
vi får göra ett annat försök en annan dag.
fick iallafall ett poäng från VG idag på samhällskunskapen. Y
& imorgon ska jag ha ett trist svenska prov mellan halv 2 & 2.
önska mig lycka till för jag har inte börjat öva sen är inte antiken de lättaste heller.
trevligt på bussen iallafall då jag läste upp alla mina anteckningar i bf ämnen för macke. 
& alla i bussen gillade det verkligen grymt mycket, speciellt min bror-.

Kanske att tagning 24 läggs in på youtube idag, utan ljud.
får se hur det blir med den saken.

& för dig som undrar om mitt privatliv & kärleken så är de toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0