she's just the flavor of the week.

uppdatering..

Marcus var så snäll mot mig idag &
låste in mig i ett klassrum bland en massa främlingar.
ganska pinsamt om man säger så, tur bara att de inte fanns någon lärare.
dem dära nilsson är allt ganska busiga killar ;)
Ganska depp idag så orkade inte idrotten.
satte mig istället med esteterna uppe i cafeterian.

- Vad du är kåt? (pratade med gröt i munnen.)
- vaddå kort, jag har ju högklackar ?

sen bidde det bussen hem & jag satt jämte simon istället för macke idag.
Väldigt trevligt tycker dem det är att ha mig på bussen som alltid låter dem sova.
väldigt konstig buss vi fick åka idag, mackes säte var helt udda & slog sönder mina ben :(

( Och du kan väl bara nudda min hand lite..?
Så som jag alltid nuddat din..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0