Onsdag.

Du har inte tänkt på att hota aldrig gör saken bättre.

jag vill inte vittna men jag vet vad jag såg.

du säger att du är min vän, vafan då beter man sig inte som du.

lycka till med att göra livet till ett helvete för mig. i dont care.

du borde fan få dit straff, hoppas verkligen att någon annan såg

som kan sätta dit dig riktigt rejält. dum i huvudet är du.

& dina jävlar vänner vafan ska dem göra, tror ni jag är rädd för er eller?

jävla anabola människor, skulle ni slå på mig eller vadå?

Hahahahaha. helt sjukt fan !

Ganska seg skoldag idag, 
ont som fan i halsen & uppspelning på musiken.
på bussen hem var kontrolanten på plats.
& simon hade som tur var sitt busskort med.
dock inget namn på baksidan, ikke bra. ;)
men eftersom att cindi stack hem från sista lektionen
hade hon faktiskt penna med sig som han fick låna .

imon är det då prov men cindi är inte i skolan.
tandläkaren & shopping på hög nivå som gäller.
fast blir nog helt själv i stora växjö, inte alls kul
någon som vill följa med är de bara att höra av sig?


Kommentarer
Postat av: frida

keep your head up girl! skit i idioter som hotar och håller på, bevisar bara ett fett tecken på hur omoget de är. Tkr det är hur löjligt som helst.. låt dom hålla på, de kommer straffa sig en vacker dag. Bry dig bara inte om dom.. (: Det kmr lösa sig.

2008-10-03 @ 22:24:18
URL: http://frriiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0