Lucifer väntar på sin arvinge.

träningen på ett gym är mindre bra. men ojojoj,
vad man gillar svettiga killar med stora muskler.
faktiskt varit med min bror på gymmet i strömnäs & jag håller på att dö.
första gången jag gör annat än datorn på 5 år.

Idag skulle man då till ljungby, hela huset där ju.
såklart fixade man skjuts dit men tyvärr ingen hem.
labinot ville köra oss men dem skulle vidare till jönsköping
så dem skulle först hämtat mig vid kl 4 eller något.
så det blev hemmakväll för cindi & sandra denna helgen.
slå rekod i att kolla flest filmer & vi håller ännu på. kl 02.24
även varit hos sandra & ätit mummsig mat. sånnt gillar vi.


Jag gillar inte förändringar.

Men jag börjar vänja mig smått vid det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera lite oftare :)

2008-11-03 @ 14:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0