hör du sången dom spelar på radion,

Varje ord verkar handla om dig..

Det blev ingen barnpassning idag, tydligen inställt.
men dock är sandra sjuk så verkar inte som att de kommer bli inspelning ändå.
men jag lovar att alla ska få se den så fort vi lagt upp den, länk kommer då.
skolan idag var ganska okej och cindi fick spela piano på musiken, inte något jag kan.
har prov imorgon nu också, får väl hoppas på att det ska gå bra.
ska snart börja öva på det hade jag tänkt, får se hurdant det blir med de.
om jag nu lyckas slita mig från datorn och sen inte somna framför tvn istället.




Kommentarer
Postat av: hemskt vad jag avgudar dig

kan du inte uppdatera din blogg lite oftare? snälla!!! berätta om privata saker, som kärlek osv...

SNÄLLA=) måste bara veta hur perfekt ditt liv är(A)

2008-10-07 @ 18:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0