fredag.

Skolan idag var faktiskt riktigt skoj.
hade bara en massa slösa lektioner & slutade vid två.
sista lektionen skulle vi prova på att vara blinda.
grymt läskigt var det & jag fick vara med johnny som var helt crazy
han ledde tydligen mig igenom cafeterian & förbli en massa folk.
sen lät han mig gå in i alla människor & jag har ingen anning om vilka.
hörde även min brors röst då vi var ute och gick, tydligen skulle jag känna på honom.
men johnny som var så snäll tog mina armar så jag tog på en massa andra. pinsamt!
väl hemma sen kollade jag på school of rock på disney chanel, väldigt bra.
sen därefter så kom sandra till mig & vi hade på jäkelskap.
 vilket ni snart ska få se på youtube, hoppas inte någon blir sårad. haha.


tack babyD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0