Du kysste mina nakna läppar.


Idag skulle Cindi & Sandra spela in sin låt hos kostas.
fick först inte tag i kostas om vart vi skulle mötas efter skolan
sen smsar sandra & säger att hon inte har pengar till bussen
& kan alltså inte komma förre kl 5 för då skulle hon möjligtvis fått låna av sin mor.
trodde faktiskt att jag skulle hinna med bussen sen går 14.25 men ikke gjorde jag det.
Gustav är allt för långsam & gjorde så att jag missade den. fast jag fick iallafall flöja med
upp till en lägenhet med hockeykillarna som om någon timme skulle ha match.
spelade GH & kollade runt på internett. sen vräkte gurra i sig pepakakor.
kl blev 15.10 då den andra bussen gick & såklart missade jag den också.
men hade ju ännu underhållning av killarna. sen vid 15.45 gick en buss till
& den hann cindi faktiskt med, sådan tur för det var vekrligen precis.
på busshålsplatsen i strömsnäs kommer sandra & hämtar cindi med cykel.
sen går vi hem till mig & kollar på kläder. sen blev det party & massa skoj vid datorn.
eller vissa delar var ju ganska roliga iallafall, finns väl något undantag.
nu har iallafall sandra gått hem & jag sitter här helt i min ensamhet, hatar det !


P ♥


Kommentarer
Postat av: Adam

Denna bloggen suger

2008-10-17 @ 10:08:43
URL: http://lemonparty.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0