A smile makes everything better.

Take what you get & make the best of it.


Grön, rosa & blå det är några av de vackra färgerna som finns i mitt ansikte.
ett stort tack till jonte, gustav & speciellt till johnny som även förstörde min tröja :)
väldigt seg dag & cindi har inte lyckats få till det dära smilet som jag skulle vilja ha.
jag känner mig så otroligt dum, hur kunde jag bara gå på hela leken.
du & dina vänner måste iallafall fått er ett odentligt skratt åt den där .....!

GAAASH!!



10 tips att få en kille på fall.
1 Var lite mystisk.
2 Trevlig, snäll, omtänksam .
3 Våga vara dig själv & var ärlig.
4 klä dig snyggt, hitta din egen stil & inte för mycket smink.
5 Se till att ha något gemensamt.
6 Visa vad du vill, våga ta steget.
7 hitta på olika roliga saker när ni ses annars är det lätt att killen tröttar ganska snabbt på tjejen.
8 Vänta med sex.
9 Inte vara för desperat.
10 Ge inte upp!



So tell me you need me and I will stay
you believe me and I will wait

Kommentarer
Postat av: Admir Den store

--> lol <---

2008-10-18 @ 13:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0