Woup woup, dont fuck wit me!

Nu var det ett tag sedan jag skrev.
men eftersom att anonym tycker att jag ska uppdatera
så kommer här lite snabbfakta om lovet.

fredag, lördag & söndag -
då blev det gbg med kusinerna.

måndag-
leka med Sandra.

tisdag-
slappedag.

onsdag-
växjö, tandläkaren & shopping med Sandra.

torsdag-
helsingborg.

fredag-
hem till linn sen fest hos ado, mycket trevligt tyckte jag.
folket försvann ganska fort då polisen kom.
men jag & linn stannade kvar.
sen gick vi till stan & åt pizza med besim.
sen tillbaka med besim till ado.
trevligt att å sina sko snodda & kastade i buskarna. MOGET!
men ett stort tack till besim som letade i flera timmar efter dem
trotts  att han bara hittade en.

lördag-
Vaknade hemma hos linn, fort bort till ado & leta sko.
hittade den också som tur var är.
tack för lånet av dina skor ado, mycket snällt av dig.
sen hem till strömsnäs med linn,  göra sig iordning.
tillbaka till ljungby & fest på kvällen.
först stan, sen hem till samuel, stan igen & sen teraza.
var ute på stan till kl 4 eller något & fick snällt följa besim hem.
sen hem till linn & sova. tack alla som gjorde min helg underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0