let's just keep up the rocking and rolling!


fredag.

vi slutade vid halv 12 bara för att våran lärare är på semester.
så patte körde mig till stationen för att jag skulle hinna med bussen, tack !
blev att göra ingenting då jag kom hem men sen då klockan blev 6 fick jag brottom.
in i duschen och fixa mig sen kom besim och hans kompis och hämtade mig och sandra.
det blev en kväll i ljungby för våran del. mest framför datorn och kolla på youtube eftersom
att det inte var speciellt fint väder ute. men vi hade det riktigt trevligt.

lördag.
direkt då jag vaknade började man planera vad som skulle hända under kvällen.
sandra kom hit och vi började göra oss iordning. det skulle bli balders denna kväll.
vid ungefär 9 kom besim, hans kusin & underbara linn hem till mig.
jag var inte riktigt klar men folket fick vänta. dem fick iallafall en varsin öl
sen då jag var klar bar det iväg till balders. där var inte speciellt mycket folk.
men visst hade jag kul iallafall. träffade en hel del människor som varit väldigt saknade.

söndag.
började med att mamma kom in och väckte mig. skulle in och ge pappa present.
sen blev det fin frukost & därefter var jag tvungen att sova lite till.
det dröjde dock inte länge innan mamma väckte mig igen, mormor & morfar skulle komma.
jag fick stiga upp och göra mig iordning sen blev det middag och därefter tårta. mumms.
sen då dem gick blev det myspys med familjen vi bestämmde oss för att kolla på film
och därtill så blev det såklart massa gottgottt. en riktigt fetedag men det gillar vi :)


ett stort tack till malin också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0