I think we were right but we did it wrong.

You're still a part of everything

I do, just like a tattoo.

Var på dem två första lektionerna i skolan idag sen sjukanmälde jag mig.
orkade inte mer & hade grymt ont i örat. dock fick jag ändå vänta på 2 bussen.
hade väldigt trevligt sällskap under tiden vilket är ett plus. snygg rumpa patte har ;) haha.

då man kommer hem hämtar joey mig med mopedbilen.
& sen åkte han iväg till ljungby han skulle till kostas.
vid 5 tiden ringer pappa och säger att han krockat med en bil.
aldrig har jag någonsin hoppat upp ur sängen så fort som då mamma kom in och sa det.
& aldrig någonsin har jag blivit så orolig som då. ingenting får någonsin hända dig.
du är min lillebror och jag älskar dig. du måste vara rädd om dig grabben.
som tur var så var det helt okey med honom och även kostas som då satt i bilen.-
skräm mig aldrig så igen !

Jag har världens bästa pappa & tack till alla som stötar mig just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0