aw, she used to be pretty but now she's just pretty fucked up.

fredag :

hade nationellt prov vilket gick si och så.

suddade ut allt och började om då det bara var en halvtimme kvar.

sen gick jag runt på skolan till kl 12 då macke kommer och säger att vi ska med bussen.

långben gör alltså så att jag fick springa hela vägen till stationen. helt slut då jag kom fram.

sen då jag var hemma vid 1 somnade jag och sov ända till joey väckte mig vid kl5 .

började baka kladdkaka och sen gick jag hem till sandra där jag då får sms av besim

att han skulle komma om en halvtimme. det var ju bara för mig att börja göra mig iordning.

sen mötte jag honom vid banken och vi gick hem till mig. spelade lite gh3 med min bror

sen gick vi hem till anna och därefter hem till mig igen och kollade på film, eller vi hann bara kolla på halva filmen typ sen så blev han hämtad. tack för en trevlig kväll.


lördag:

Vaknade vid 3 typ och åkte till älmhult för att gå på ikea med min mor & far även bror.

när vi sen var hemma satte jag mig vid datorn och min bror började dricka.

haha, han blev ju väldigt full innan kvällen den var slut kan man ju säga.

men med allsång och dans trivdes familjen koski väldigt bra.

efter ett tag kom även sandra och hälsade på.

kollade lite tv sen blev det 4 filmer och massa gottgott.

filmtittandet slutade först kl 5 på morgonen .


söndag:

att vakna upp med sandra jämte är ju hur härligt som helst.

men det dröjde inte länge förre hon gick hem.

jag satte mig vid datorn som alltid sen

ville jag och joey köpa wii så vi åkte till älmhult & gjorde det,

så hela denna kvällen har gått ut på att spela wii med sandra och joey.

och vi kan ju säga som så, låt joey vinna annars blir dit liv till ett helvete, haha.

gottgott blev det även massa denna dagen, mumma vad vi gillar det.

& klart att det behövs också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0